Minőségpolitika

A Szikrai Borászati Kft. üzleti partnerei részére a sikeres működés érdekében arra törekszik, hogy termékeivel elérje vevőinek teljes megelégedését. Mindezt a tevékenységet a társaság a vevői igények kiemelt szem előtt tartásával kívánja elérni.


Legfőbb célunk, hogy termékeink minősége folyamatosan feleljen meg a vevőink által meghatározott és elvárt igényeknek, valamint a vonatkozó higiéniai, élelmiszerbiztonsági jogszabályi előírásoknak. Vevőinkkel és beszállítóinkkal hosszú távú kölcsönösen előnyös kapcsolatra törekszünk a minőségi célkitűzések elérése érdekében. A vevőink bizalmának, megelégedettségének, valamint a hírnevünk erősítése érdekében az irányítási politikánkat a következők szerint határoztuk meg:



  • HACCP, IFS követelményeinek való megfelelés
  • Rugalmasság
  • Versenyképes ár
  • Belső nemmegfelelőségek csökkentése
  • 100% - os határidőre történő teljesítés
  • 0% - os vevői reklamációra való törekvés
  • Munkakörnyezetünk, valamint a technológiai feltételek folyamatos fejlesztése
  • A környezet magas szintű védelme
  • A hosszú távú innovatív fejlődés érdekében a megfelelő eredményszint biztosítása
Minden munkavállalónk, annak tudatában, hogy a Kft. jövője egyben a saját jövője is, elkötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével eredményesen hozzájárul a minőségpolitika és célok megvalósításához, melynek érdekében tudatosan törekszik az ehhez szükséges ismeretek elsajátítására és folyamatos gyarapítására.